Pilates składa się z serii płynnych, kontrolowanych ruchów opracowanych przez Josepha Pilatesa w latach 20. ubiegłego wieku. Skupia się na wzmacnianiu centrum naszego ciała, czyli głębokich mięśniach brzucha, pośladków, dolnych pleców oraz dna miednicy. W efekcie ćwiczeń wokół tułowia tworzy się gorset mięśniowy, który stabilizuje kręgosłup, poprawiając tym samym równowagę i postawę oraz zapobiega bólom pleców. Każde ćwiczenie pilates jest oparte na zasadach kontroli, koncentracji, prawidłowego ułożenia ciała, precyzji, oddechu i płynności ruchów. Dzięki indywidualnemu charakterowi zajęć ćwiczyć może każdy, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej. Jest to też jedna z najlepszych form aktywności dla przyszłych mam, ponieważ pilates w ciąży pomaga utrzymać ciało w formie i przygotować je do wysiłku, jakim jest sam poród.

Barre au sol (franc. „drążek na podłodze”) opiera się na klasycznych ćwiczeniach baletowych wykonywanych w pozycjach siedzących i leżących. Ćwiczenia, przy odciążeniu kręgosłupa i stawów, zwiększają ich ruchomość, a także wzmacniają, rozciągają i uelastyczniają całe ciało. Barre au sol dodatkowo łączy w sobie elementy jogi oraz technikę tańca współczesnego na bazie Marthy Graham. Ćwiczenia, podobnie jak pilates, uaktywniają pracę mięśni, poprzez ich wydłużenie.

Zajęcia

Pilates w domu klienta
Sesja indywidualna (1os., 60 min) 180zł
Sesja półindywidualna (2os., 60 min) 125zł / os
Pilates w studio (Mokotów)
Sesja indywidualna (1os., 60 min) 150zł
Sesja półindywidualna (2os., 60min) 100zł / os

Barre au sol
Zajęcia grupowe dla początkujących odbywają się w studio Ambasada Ruchu (ul. Rydygiera 13, Warszawa) w środy o godz. 20:00 (75min).
Miesięczny koszt zajęć (3 spotkania) wynosi 100zł.

Skontaktuj się ze mną, aby zarezerwować termin zajęć.